''New Moon my ass"


Jag fick nyss syn på denna video och jag vet ärligt inte vad jag tycker om den här tjejen egentligen..
På ett sätt är hon så sjukt underhållande på nåt konstigt, bisarrt sätt. Jag skrattade VARJE GÅNG hon imiterade Edward och Bella, stört skönt! ;) 
Men samtidigt känns det som att hon inte har någon som helst aning om vad hon pratar om, jag håller inte alls med henne om handlingen. Den är ju hur gullig och bra (nästan FÖR perfekt) som helst, hehe :)
Fast nog kan jag hålla med om att de flesta får hyperhybris när Robert Pattinson eller Edward Cullen nämns. Nog är han snygg allt men inte överdrivet...
Fast det faktum att Edward och Bella är 'det perfekta paret' kan ju inte undgå någon. Så sjukt passande par! (Även i verkligheten.) 
That´s my opinion :) 
/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0