Shit vilken kväll...

..som var fantastisk! :D
Jag skulle nog sammanfatta den ungefär i likhetet med min hund(?) hehe ;) Det började ganska soft med massa prat och vi umgicks sådär allmänt bara. Sen började de flesta få i sig lite smått och stämningen höjdes och höjdes och höjdes! Sen var det hela igång helt enkelt :) Det var singstar, musik i (blivande)sprängda högtalare och allmänt tjatter men som sagt, vilken kväll! Hur mycket skratt som helst och även en hel del surprises, haha!
Tack också sofia som stod för ''plats''!
Nu ska jag packa till fjällen, eller ja, Torsby ;)
/ E.

Det här bar jag igår. Väst-hollywood, linne-Divided(?), Jeans-MQ, skor♥-Chicas

Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas allt är bra med dig idag :)

2010-03-06 @ 12:35:35
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: maja

så jävla fin du är emma! :)

och kvällen var gryyyyyym och vi var hur grym som helst på singstar;) heheh <3

2010-03-06 @ 18:56:36
URL: http://maajaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0