Fredag hela veckan

Har nästan precis vaknat men har faktiskt hunnit med en dusch också. Jag undrar vart denna fantastiska dag bär...? Kanske till bowlinghallen senare ikväll, kanske till tv soffan framför Let's dance (det är ju bara fyra st kvar nu) eller kanske våldgästa någon trevlig person... Vi får se helt enkelt :)

Noppade ögonbrynen nyss och när jag var klar kollade jag ner på mina ben och trodde för ett ögonblick att jag var dödssjuk.. Benen hade nämligen på nåt sätt lyckats få en mörkblå/svart liknande färg och precis under knäskålen var det ett vågrätt rött streck(?) Ja, ingen vet.. ;)  


Haha, skämt å sido! Inte riktigt så SVART var dom ;)

Men det var sjukt läskig färg på dem, där ett tag.. (Typ mörkblå(?))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0