Det är inte lätt när det är svårt

Just nu tycker jag faktiskt att jag har all rätt att tycka synd om mig själv..
I natt fick jag sova två timmar totalt pga all värk (värk- lindrigt sagt alltså) och tabletterna hjälpte inte när de skulle heller. Det här önskar jag inte någon, inte ens den som nästintill förtjänar det. Fy fasen vilket helvete rent ut sagt det har varit idag och sex dagar bakåt alltså. Inte roligt! Fyra, fem dagar till ska man väl räkna med att värken kommer sitta i men jag hoppas på det bästa. För när det här är över då ska jag fira! =) ehe. Då slipper jag all halsfluss och "förkylningsvärk" och får göra det bästa, fotbollen!
Det är det jag lever på just nu. =)

Tur att Linn finns och förgyller mina dagar under den här tiden. Igår kollade vi bl a på fyra filmer, sjukt gött! Och som pricken över i:et fick jag även en marängswiss(?) som överraskning. MUMSIGT VÄRRE! :D 

Innehållande; Maräng, krossadchoklad-glass, chokladsås, banan och strössel. Deliscious! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0