Hem ljuva hem

Nu är jag äntligen hemma från sjukhuset och jag känner mig som två halsmandlar "fattigare". Hehe. Värken är så in i h*lvete smärtsam, dels när man precis har vaknat och sen nu när det är ungefär en timme kvar tills jag får ta värktabletterna och värker bara ökar och ökar. Det kommer väl sitta i några dagar men jag får väl bita ihop och tänka på att det kommer bli så mycket bättre när detta är över. =)
Jag har i alla fall fått i mig en mosad potatis med smör på till middag eftersom det enda jag kan äta i princip är (kall soppa, kräm, fil, yoghurt och typ mosad mat då..) allt som är flytande liksom. 

I vilket fall som helst är det jätte skönt att vara hemma. Har kollat på ett oth-avsnitt och en film idag och någon till kommer det nog att bli. Film som sysselsättning, det är faktiskt inte så illa. ;) 

Trots sjukhusmiljön så gäller det ju att ha humöret uppe trots alla slangar och dropp... =)

Även fast det ibland var tungt. (ser mest drogad ut här men;))

Detta var typ enda jag kunde få i mig på morgonen efter operationen. Men det var gott ändå ;)  

Kommentarer
Postat av: Idaaa

woow, får typ världens flashbacks från min tid på avd. 19. ;)

droppet, sjukhussängen, nattlinnet, kvällsfikat.

u name it!

2010-05-19 @ 23:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0