Jag döööör...


..Helt seriöst alltså.
I en och en halv fucking vecka har jag letat överallt efter filmen men den finns inte. En del av mig säger "fortsätt leta" och en annan del säger "Äh, vänta tills den kommer ut på bio". Jag kan inte fortsätta att leta för jag vet ganska säkert att jag inte kommer hitta den. Jag kan inte heller vänta på att den kommer ut, jag  kommer ha gått under innan dess. Hmm.. Vilket dilemma. ;) 

He-he. Jag vet att det låter rätt sjukt men efter en trailer-kollning så är man fast. Sorgligt men sant. Och hunken där i mitten nånstans. Yummie! =)  

Nicholas Sparks - Kungen till The Notebook, Dear John och A walk to remember. Och nu The last song. Tack för det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0