Talang 2010

Jag tror inte att jag såg Talang förra veckan...? Men det ska jag göra ikväll i alla fall. Så varför sitter jag här? ;) Det enda som jag tycker det är tummen ned för är väl att det har gått vidare fyra sångare/sångerskor redan. Visst, det är också en talang (och Moa Johansson är ju oslagbar!) men kom igen ändå va! Trolleri, gå på lina, cykla enhjuling och typ trixa 3000 ggr eller nåt. Det är väl ändå (mer) talang. Eller? Jag säger inte att de som sjunger inte förtjänar 500 000 kr för att det inte är en talang att sjunga men dom där yngre sångarna borde söka till typ Idol istället och "släppa fram" dom som bara har Talang att visa upp sig i liksom istället. Det tycker jag. =)

Eller har jag jätte fel? Nja... ;)


DET HÄR är talang! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0